måndag, mars 12, 2012

Nu har både köket och golvvaxet kommit! Inom loppet av en timme. Himla skönt med hemleverans! Så klart var det två saker från IKEA som var paj=( Men det är inget avgörande för uppsättningen så det gör inget, de kommer nya om 2 veckor typ. I helgen ska vi åka upp och måla och tapetsera och slänga upp köket. Hoppas bara att våran våtrumstapet hinner komma också, som vi ska ha ovanför diskbänken. Det verkar som att våran tidsplan funkar, inflyttning innan påsk! =) Ska bli så himla skönt!!

Var på en morgonpromenad imorse, fast det var rätt blåsigt ute på älven så den blev kort. Jag ska sätta mig med bokföring strax och sen när Erik kommit hem ska jag åka upp med min trasiga symaskin och gå till banken. Så himla typiska att jag inte tänkt på att föra symaskinen tidigare så hade den kanske varit klar nu! Men men, farsans maskin funkar den med! =)

Sitter och försöker kurera halsen med en kopp hett honungsvatten. Det har som varit på gång ganska länge men det bryter liksom aldrig ut. Så jag fortsätter så kanske det försvinner helt och jag slipper ligga i sängen halva våren! Jag blir ju alltid så jättesjuk när jag väl blir sjuk..

Jaja, ha en fin dag !


1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
det låter som att ni har en sann köksrenovering framför er. Så roligt! Vill du visa upp den på Byggla.se? Maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Tycker du det låter kul får en present :)
Mvh
Vendela på Byggla