söndag, mars 11, 2012

Nu är jobbveckan äntligen slut! Trodde den här helgen skulle vara för alltid, shit vad tiden gått sakta! Men nu är jag hemma i alla fall...Men ledigheten innfinner sig liksom aldrig, det jag inte hunnit göra under jobbveckan måste jag ju ta i tu med nu. Och det första jag måste göra imorrn är att fara till banken...

Vi bokade en valp idag! Om jag inte skrivt det förut så har min kusin valpar. =) Vi var tvungna att bestämma oss idag och då bestämde vi oss för att ta en. Jag har ju faktiskt aldrig haft nån hund från valpåldern så det ska bli kul! Plus att tiden passa perfekt för oss. Jag är ledig så kan vara med den hela tiden, det är ju viktigt i början ( typ de 3 första veckorna) att inte lämna den ensam. Jag har ju jobbat klart då när de blir leverans klara. Plus att vi har gjort en skitbra deal att de är hundvakt alltid när vi ska flyga bort till Småland! Perfekt! =)

Ha en mysig söndagskväll!

Inga kommentarer: