lördag, mars 27, 2010

Begravningen var jättefin. Kyrkan var full med folk. Men det är tur att det inte är begravning så ofta, det är så himla jobbigt! Jag pallar knappt. Och Erik var ju inte heller med mig där...Men det var jättefint!
Barra MacCana skulle ju spela på Trägårn ikväll, ja han är väl igång som bäst nu, men jag kände att det inte passar sig att gå på begravning på party samma dag. Kändes inte helt rätt. Och jag är trött. Men det hade ju vart skitkul säkert, det var flera från jobbet som skulle dit och kolla. Men det var ju säkert inte sista chansen=) Kolla in ett smakprov Barra och Tony spelat in i en svit på ICEHOTEL! http://www.youtube.com/watch?v=quFh3NdxPhw
Imorgon kommer äntligen Erik hem! Saknar...
Men jag får nöja mig med Bruno i soffan. Ska kolla Jönssonligan=)
God natt

Inga kommentarer: