söndag, mars 21, 2010

Jag har glömt att skriva att jag har en ny affärsidé! Den här idén har egentligen hela tiden funnits men jag har ju varit helt inne på den andra grejen. Eller jag tänkte först att jag skulle köra båda sakerna, bara lite mindre av detta,men nu har jag släppt det andra. *hemlighetsfull som fan* =) Nä men några personer vet ju faktiskt vad det handlar om, andra lär märka när det när det kommer igång. Håller på med hemsidan nu, imorgon ska jag fixa upp den på nätet, ev i övermorgon! Och nu verkar det som att det kanske finns en chans att få lokalen till hösten! Vilket hade passat hur bra som helst i tiden! För tidpunkten är ju väldigt viktig!
Igår var vi och storhandlade på nya ICA Kvantum! Det är säkert en fin butik när det finns saker att köpa! Det var ju tomt på hyllorna! Fanns varken morötter, bananer, sallad eller gullök! De har nog beräknat lite fel, men de måste ju ha insett att hela stan kommer dit och handlar den första veckan i af. Jaja, hoppas det är fint och fullt nästa gång jag kommer dit.
Vi köpte två svenska filmer (jag älskar svenska filmer) och en stor pizza och åkte hem!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter spännande verkligen jättekul jag tror på dig =)!! Ha det bra! /P