torsdag, mars 25, 2010

GRATTIS! Min kära vän Maria har fått en son igår kväll! Fick ett mms sex imorse! Jag är så glad för deras skull! SÅ himla kul! Och det bästa är att de kommer hit till påsk!=) Jag måste hinna träffa dem innan vi åker till Vuosko! Hennes bror och hans nya bebis kommer oxå upp så det blir bebis fulla huset och kusinträff! Måste ringa henne sen och höra hur allt gick...Måste ju höra lite detaljer om man själv skulle våga sig på det där nångång! Skulle inte tro det men=) Ska på cellprovskontroll idag och bara det är jui döläskigt! Gillar inte sjukhus överhuvudtaget! Jobbigt...Kanske för att det var rena skräcken när jag låg inne i Gällivare en hel vecka för några år sen...Jag vet inte.
Det är topenväder idag igen, och jag är ledig! Och har en massa saker att göra så klart. Man orkar ju aldrig göra nåt när man jobbar. Igår var vi på badhuset och paddlade och var hemma först vid 12 på natten!
Ska upp på stan och göra det där och sen måste jag prova kläderna jag ska ha på begravningen, tror att min kolt är i det kortaste laget, men ska försöka kompensera det med höga stövlar (vart jag nu ska få det ifrån). Måste låna en begravningssjal av kusin, funkar inte med min gula!Sen måste jag fota lite grejer och få upp det på sidan, och försöka få upp sidan på internet. Visitkort är beställda, det råkade bli 1000 st! Hade nog räckt med 500, eller kanske tom 250? Jaja det var ju inte dyrt så det gör inget.
Nä jag måste göra mig klar för att åka..
Ha en jättebra dag!

Inga kommentarer: