söndag, mars 07, 2010

gud va trött jag varit imorse! Kändes som att jag hade kunnat sova till 12 minst! Höll nästan på att komma försent till jobbet halv 10 för att jag snoozade så många ggr!
Det har vart toppenväder idag och det har varit skönt att vara bagagevärd och fått vara ute hela dan. Det är ganska lugnt på beläggnignsfronten just nu så det har inte varit direkt stressigt heller.
Ingen av oss tog fram nåt från frysen imorse så jag tog ut en korvring nu och la på elementet för tining=) Undra hur länge den måste ligga där innan den är helt tinad? Får nog lägga in den i mircon sen, men det är bara det att jag inte vet riktigt hur man ställer in den på defrost!?
Vi (fast mest jag) har ju vart getvakt från i torsdags till idag och jag insåg idag att vi (jag i af) gett dubbelt så mycket mat än vad de ska ha varje dag! Ehh...Det var kanske därför den tog slut typ efter två dar! Hon hade nämligen vägt upp å lagt i påsar färdigt. Men jag var helt säker på att de skulle ha en påse var på moronen OCH kvällen, men så var det tydligen inte, utan en påse att dela på varje morgon och kväll! Jaja de får väl springa av sig det till sommarn=)

Inga kommentarer: