fredag, mars 26, 2010

Min näst sista dag på jobbet idag. Rätt kul dag ändå. Jag och baggen Anna hjälptes åt rätt mycket. Först hjälpte hon min med min grupp, sen hjälpte jag henne med lite körningar. Allt är ju så mycket roligare när man är två! =) Toppen väder har det varit också nästan hela dan.
Vi har ju en grupp på 205 pers här. De hade byggt 6 snöborgar ute på isen och delat upp sig i 6 lag. Sen hade de snöbollskrig som slutade med att ambulansen kom! Ett brutet ben och en blåtira typ! haha, hoff! Men det var rätt kul att kolla på.
Erik har åkt på Arctic Trail tur över helgen så jag är ensam=( Trist!
Imorgon har jag tagit ledigt för att gå på Vuolles begravning=( Så himla jobbig när nån dör! Fast han var ju 92 bast så han har ju levt sitt liv, men ändå! Jaja det är ju bara att kämpa sig igenom dagen. Jag har lånat en blå sjal av kusin Evelina, för det är inte så lämpligt att ha en knallgul som min är! Måste nog ställa klockan ikväll för jag måste nog gå upp vid åtta för att hinna.
Ska bara kolla vem som vinner Letś dans, sen lägger jag mig!
God natt

Inga kommentarer: