fredag, april 16, 2010

God morgon!

Fattar inte hur jag kunde vakna och stiga upp halv sju igår! Skönt att komma upp tidigt ändå. Idag lyckades jag sova till kvart i nio. Jag brukar annars sätta klockan på åtta för att jag inte ska sova för länge. Verkar bli en fin dag, sol =) Vi åker till Vuosko senare i eftermiddag/kväll. Ska köra upp lite virke.
Igår var jag och fikade på stan med Sofia. Vi har typ inte hunnit ses på hela vintern! Vi peppade varann med lite företagsidésnack! Man har många idéer, det är bara det att man måste göra nåt av det också! Det var kul att träffas igen i af =)
På eftermiddan var jag, Erik, syrran och hundarna på skolgården och tränade lite lydnad. Bruno är rätt duktig men om man har godis som belöning så blir han helt galen och vill bara ha hur mycket som helst! Han slutar nästan lyssna och kollar bara på handen typ. Men han verkar tycka det är kul i af.
Innan Erik kommer hem ska jag:
  1. fixa ihop helgens mat
  2. packa kläder
  3. gå upp till mommo med lite kladdkaka som jag slängde ihop igår kväll
  4. dammsuga
Så det är väl bara att sätta igång! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: