torsdag, april 22, 2010

Idag har jag varit jätteduktig å gymmat i 1 ½ timme! Var tvungen att åka upp på stan och köpa dagkräm som typ tog slut i morse, och eftersom bussarna inte går så där jätteofta så hade jag ju 2 ½ timme att fördriva på stan så jag passade på. Var inte direkt jätte peppad men med hög musik i lurarna så gick det bra =) När jag hoppade av bussen hemma i byn såg jag att Jonne satt ute på bron utanför restaurangen (ICEHOTEL) så jag gick dit och tog en kaffe med honom. Berättade om min affärsidé vilken han tyckte var jättebra! Alla jag berättat om den för tycker att den är jättebra! Kul! =) Synd bara att jag inte hade ett visitkort att ge åt honom! Jaja, han är ju kvar ett tag till...
Imorgon ska vi gamla arbetskompisar umgås i solen, grilla och pimpla. Jag ringde Nina och fråga om inte hon också skulle med, det skulle hon=) Hoppas det är lika bra väder som det varit hela veckan bara! På eftermiddagen åker nog jag och Erkki till Vuosko igen. Nina och Fredrik kommer kanske till Vuosko på söndag! Hoppas det blir av så att hon äntligen får se det stället jag pratat om alla år vi känt varann, vilket är sen lekis!
Nu ska jag fota några saker till hemsidan och sen ta en hundpromenad med syster!
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kör du ketchup-effekten med träningen? Ingenting, ingenting, ingenting, allt! hehe

// Fredrik A