tisdag, april 06, 2010





Hemma igen! Internet har funkat helt sjukt dåligt där uppe i helg, konstigt för det brukar alltid funka bra!Irriterande. Känns jobbigt att skriva allt som har hänt i helg så här i efterhand men lite kortfattat så har vi haft fullt upp hela tiden! Pimpeltävling+ födelsedagskalas på lördan, söndag åkte vi till Jukkas och hämtade två lass timmer, och allt tjorv det medförde (båda kälkarna gick sönder!) sen igår städade vi och packade ihop allt, satt å mös i solen lite med Ida, Micke, Evelina, Ida-Louise och Elle-Nora innan vi åkte ner igen. Var verkligen toppenväder igår och söndag! Lördag var helt okej också men det var rätt mycket moln.
Erik är på jobbet, första jobbdan på LKAB. Kul å höra sen hur det var..Själv har jag inte kommit ut ännu. Bruno verkar inte intresserad av att gå ut, han är helt slut sen igår (han sprang långt eftersom han vägrar sitta på skotern). Och jag har värsta träningsverken i ryggen! Jag har väl använt ryggmuskler jag inte har lite för mycket när jag suttit på skotern två dar i rad!

Inga kommentarer: