onsdag, april 21, 2010



Jag har fått en jättebra verktygslåda av Erik som jag kan ha alla mina sygrejer i! Skönt att ha allt på samma ställe och inte behöva riva ut allt för att hitta saker.
På fem dar har det växt upp rätt mycket i mitt lilla växthus =) Nu syns dem ju tom på bild !
Jag har varit och hämtat Albin och hans kompis Frasse från fritids. Nu sitter de i vardagsrummet och leker med mina gamla playmobil prylar. Albin verkar trivas här, han var här i måndags också och lekte. Och igår när allihopa, pappa, Doris, Anna och Albin, var här och åt middag sa Albin att han ville komma hit igen imorgon (läs idag). Det är ju kul =)Han är så söt!
Idag har jag varit seg. Hade inte ställt klockan så jag sov väl till kvart i nio typ. Och kom inte igång med att göra nåt vettigt förrän vid 12! Har damsugit och sytt färdigt några saker som jag ska sätta upp på hemsidan, som för övrigt inte funkar förrän om X antal dagar! Irriterande! Igår fick jag en beställning på väska. Det var länge sen sist! Men jag har för tillfället ingen symaskin så jag får väl se när jag kan sy den. Ska sy en ny till mig själv också hade jag tänkt.

Inga kommentarer: