fredag, april 16, 2010


Nu är vi snart på väg. Datorn följer inte med den här gången, internet verkar ju ändå inte funka. Sätter in några bilder efter helgen ist =) Vet inte om man ser det på den här bilden men det har kommit upp några gröna små blad som jag sått för ett par dagar sen! Tycker det är så kul att odla saker! Pappa har haft två växthus, ett stort och ett litet (nu har han bara ett litet) som vi odlade tomater och gurka i när jag var liten! Det är en dröm jag vill uppfylla, ett eget växthus=) Jag brukade också plantera paprikafrön i små krukor som jag hade i fönstret i mitt rum. Tycker att det är kul att se det växa upp. Nu har jag i alla fall satt några blåklintfrön och några andra blommor som jag inte kommer ihåg namnet på, i ett litet växthus som jag har i köksfönstret!

Har skissat på några tröjor och t-shirts som jag har lust att trycka upp. Typ en till mig och Erik bara. Tror jag ska göra det för att se hur det blir. Om det blir som man tänkt sig menar jag... Men nu i helg blir det bara semester! Jag ska inte ens ta med något handarbete. Götta sig i solen är vad jag hade tänkt! =) Hoppas bara det blir sol då! Eller jo förresten; Evelina har ju lovat att hon ska lära mig väva band! Just ja! Det blir kul!!
Jaja
Ha en Trevlig Helg!

Inga kommentarer: