lördag, april 09, 2011

God morgon!

Eller ja, goddag kanske! Jag har ont i huvudet och är helt täppt i näsan och har lock i öronen och känner mig inte alls frisk. Jag har inte ont i halsen men jag är hes. Usch vad det är jobbigt att vara sjuk! Det har ju pågått i en vecka ganska precis nu så det borde ju börja släppa tycker man, men inte vet jag. Hostar gör jag också!

Erik ligger inne hos pappa och vilat, han är helt slut i kroppen efter veckans körningar. Undra hur många timmar han har suttit på skotern totalt? Jag kan förstå att han är trött i alla fall.

Och jag är så himla frustrerad av att jag inte får mitt objektiv förrän om 1000 år! Har ju skitmycket att fota och lägga upp. Och jag har sålt saker som jag inte har fotat och det är inte bra, då får jag ju aldrig nån bild på dem sakerna. För jag vill ju helst fota allt jag gjort.

Ha en fin dag!


Inga kommentarer: