fredag, april 08, 2011

Suck!

Jag fick just ett mail om att mitt paket har skickats, objektivet alltså! Leveransdatum 19/4!!!! Det är ju skit länge kvar till det! Blev lite less...

Nu ska jag snart dra hem. Ska bara gå förbi på konka och köpa nåt att äta, plus bröd. Mitt hembakade tog slut i morse. Kanske man är värd nåt gott till ikväll också? Tveksamt men kanske=) Det är säkert bara skit på tv ändå och våra filmer har vi kollat på, vi kör ju med Lovefilm, himla smidigt. Den vi kolla igår var rätt sjuk men bra, Unthinkable eller nåt sånt hette den. Och den andra var Salt, den var också bra, kollade den föra veckan nån gång.

Känns inte alls som fredag idag! Hela släkten åker till Vuosko helg utom jag och Anna. Nog för att Anna inte direkt brukar vara där heller men. Typ en gång på fem år eller nåt sånt! Erik åker säkert dit imorrn igen med grejer. Morsan, Tommy, Lars-Erik, Helen + barn och Ida-Maria åker idag. P-O, Micke + barn och Evelina är redan där. Ja Fredrik är inte heller där i helg, han jobbar också. Men det är väl inte sista chansen än på ett tag!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: