onsdag, april 20, 2011

Hej!

Jag har slängt ihop en sockerkaka med äpplen i, alltså en äppelkaka? Den är i ugnen just nu. När jag åt upp äppelbitarna som blev över började det svida i munnen. Tydligen så tål jag inte gröna äpplen! Samma med röda. Jag har aldrig förut varit allergisk mot något! Men nu på senare år börjar det svida i munnen och halsen av lite olika saker som äpplen och hasselnötter. Usch! Inge kul.

Idag hade jag tänkt packa klart det sista, ta fram renhudar och muurikkan osv. Förhoppningsvis kommer vi iväg imorrn eftermiddag, det beror på hur Erik jobbar. Idag ska vi hämta en kamin som är det näst sista att ta upp, det sista är ytterdörr som vi ska hämta nästa vecka. Ska bli så himla kul att de stugan "växa fram". Vi räknar med att kunna flytta in till nästa vår/sommar.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: