tisdag, april 19, 2011

Twitter!

Haha, jag har skaffat en twitter. Vet inte om det är nåt för mig, hatar ju Facebook också. Men jag ger det ett försök, har väl inte fattat helt hur det funkar men det verkar ju bra.

Sitter i soffan men papper och penna och försöker planera mat inför Vuosko vistelsen. Vi blir ju där i 10 dagar så det är en del mat man behöver ta med. Bestämde mig just för att baka frallor i alla fall. Egentligen skulle man ju behöva göra ett större brödbak men jag gör inte det nu i alla fall, får se om jag hinner imorrn eller senare idag. Troligtvis inte men ändå. Bullar hade ju också varit gott att ha med. Hoff jag blir helt stressad när det är mycket att göra på kort tid. Det är idag och imorrn allt ska ske, på torsdag åker vi! Wihooo!! Ska bli så himla skönt! Viktor ska också med och hjälpa till med bygget. Syrran ska också dit för en gångs skull. På påskafton är det ju pimpeltävling och sen på kvällen blir det påskmiddag hos mamma med fläskfilé och potatisgratäng! *Mums*

Nä nu ska jag baka!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: