fredag, april 01, 2011

Goddag!

Har tagit internet till butiken idag, så himla skönt! Nytt objektiv är beställt så snart kan jag fota nya grejer och lägga upp på hemsidan, har ju inte uppdaterat där på ett bra tag=( Men snart så! Ååhh jag har så himla mycket att göra men försöker att inte stressa upp mig! Det blir som lite tvärtom för mig så det blir inget gjort istället, jag vet liksom inte i vilken ända jag ska börja. Skickade Albin med ett brev till brevlådan=) Han har tagit fram cykeln redan den dåren! Det måste vara svinhalt att cykla nu ju. Jag följde honom med blicken när han cyklade med brevet i munnen och bara väntade på att han skulle gurka men det gick bra. Han är så söt!

En annan sötis som var här idag är Holger! Han är så liten och gullig=) Satt här på golvet och kastade saker. Det är som hans grej=) Lilla plutten.

Trist och mulet väder idag så jag har inte ångest av att sitta inne! Ska leta lite på nätet efter såna där bågar som jag inte har nån aning om vad de kallas för. Som man har att stänga börsar med typ. Man knäpper ihop den typ. Vad heter den? Får se om jag hittar nåt...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: