lördag, augusti 13, 2011

Lördag

God morgon!

Sitter och äter frukost och tänker på vilken rolig kväll jag hade med mina småsyskon igår. Vi spelade "Med andra ord" och det var hur kul som helst! Helst när Albin 7 år skulle beskriva ord som Pelé, Vin och Jaguar! Jag och Anna höll på att garva ihjäl oss! Han läste väl inte ordentligt när han fick brickan Jaguar och förklarade det som en månad. Anna började rabbla januari februari mars april....Jaguari! Haha. Låter kanske inte så kul för jag är lite dålig på att förklara, men gå in å kolla på syrrans blogg, hon förklarade exakt hur det var www.sju4sju.bloggspot.com

Jag är i valet och kvalet om jag ska åka till Boden idag eller inte. Får se hur jag gör...Hade varit kul och se dem flyga! Men jag är rädd att det bli en sen kväll på söndag innan vi är hemma och jag börjar jobba 07 på måndag. Det känns inte så kul. Sömn är viktigt för mig, helst när jag ska jobba 12h!

Idag är det sol och inte så kallt som igår =) Kanske man kan vara ute å lapa lite sol...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: