onsdag, augusti 24, 2011

Nu är väskan äntligen klar! Jag har ju väntat på materialet i nästan 2 veckor! Det är fan inte acceptabelt att det ska ta sån tid! Så nu är det bara två breda tennarmband till som ska göras och sen kan jag skicka iväg allt till destinationen Stockholm. Ska bara äta lite lunch och sen fortsätta.

Det är superfint väder nu, sol vindstilla och +17 grader! =)) Så jag ska bara sy färdigt och sen gå på en promenad.

Tyvärr fanns det ingen helikopterskjuts till mig så jag kommer inte flyga upp, som jag hade tänkt. Erik och Adde kommer hem på fredag kväll och sen när han åker tillbaka följer jag nog med, eventuellt lördag eller söndag. Jag lääääängtar! Har ju inte varit där sen maj så det börjar bli dax att åka dit! Jag kan ju ta med grejer och sy där, sen är det ju rätt mycket byggande som ska ske också! Plus att vi har en massa ved att ta hand om, så det är ingen semester direkt! =)


Inga kommentarer: