fredag, augusti 05, 2011

Marknad dag 1

Första dan gick smärtfritt förutom att vädret inte riktigt var som önskat! Det blåste så mina grejer bara flög av bordet hela tiden, jag tänkte att fortsätter det så ids jag inte, men sen började det regna istället! Så det var bara att raffsa ihop allt fort som tusan och springa in. Passade på att åka hem och äta middag, men innan det slutade regna hade klockan blivit halv 5 redan så det var som ingen idé att åka tillbaka och ställa upp allt igen, folk börjar ju tappas av när det närmar sig stängningsdax. Men under de tre timmar som jag stod där sålde jag lika bra som jag gjorde under hela helgen i Lainio! Haha..Så jag är rätt nöjd, hoppas det blir ännu bättre imorrn, allt bror ju på vädret! Tyvärr har jag ingen bild...

Imorgon ska jag även bli intervjuad till Sameradion...Nervöst!

God natt!

1 kommentar:

Anna sa...

hur gick intervjun då?