måndag, augusti 08, 2011

Snark

Har just lagt ifrån mig bokföringen för ikväll och satt mig i soffan, dödstrött! Ska lägga mig strax! Erik har åkt till Boden så jag är ensam hemma hela veckan, triiiist! Kanske tar jag tåget till helgen, får se. Om jag inte åker till Vuosko och målar dvs.

Igår var vi hos Viktor och Malin och kollade film; Åsa-Nisse! Jag såg inte från början men den var riktigt bra, hela den svenska skådespelareliten var med, så jäkla bra! Älskar svenska skådespelare! Men jag tyckte att den var ganska kort?

Nu blir det riktigt mörk på kvällarna, ja inte ännu men i natt är det nog kolsvart, det var det igår. Mys med ljus=)

Nä nu måste jag sova, har en tid att passa imorrn på morgonen....God natt

1 kommentar:

Anna sa...

Haha alltså det här inlägget är typ exakt likadant som mitt om Åsa-Nisse :P