onsdag, september 16, 2009



Jag såg en ,troligtvis, sista fjäril här om dan, och lyckades fånga den på bild=) Kalle och Kira var förbi och lekte för ett tag sen, den här bilden är på Kira. En blandras med största delen labbe i sig. Tokig i bollar verkar hon vara oxå=) Kan ta lyra som vilken basebollsspelare som helst!
Köpte mer vitfärg idag, tänkte ge mig på att måla resten av köket oxå. Förhoppningsvis till helgen. Funderar även på att sätta upp en fondvägg vid sängen. Får se om det blir mer än en fundering.
Imorgon ska jag följa med min kusin Evelina till Gällivare, hon ska övningsköra lastbil. Tänkte att jag skulle fara förbi Jessicas butik när man ändå är där. Kanske springa på stan en sväng oxå. Sen är det jobb igen.
På fredag ska vi på bio och se fortsättningen på "Män som hatar kvinnor", nämligen "Flickan som lekte med elden"! Äntligen! Den råkar ju nämligen vara världens bästa trilogi! Jag längtar=))
Nä det är väl dax att lägga sig då när man ska upp så tidigt imorrn, vi åker 07:30, rena rama mitt i natten för den som inte är van=)
Sov Gott

Inga kommentarer: