lördag, september 12, 2009

Redan lördag!? Fasiken va tiden går fort...Och vad har man fördrivit veckan med? Jobbat lite..möblerat lite...fixat lite på gården...bakat lite...tränat lite...fixat lite i förrådet...Ja en rätt bra vecka ändå tycker jag=) Jag är nöjd! Förutom en sak som jag borde göra lite mer av; fota! Tog några bilder när Kalle och Kira var här och lekte här om dan...Men det är ju nu man ska passa på nä det är så fint med alla färger, bara vädret tillåter. Idag har det ju varit himla fint väder men man har då inte hunnit göra nåt. Jag hade precis kommit ut på gården och skulle just börja plocka ihop hammocken när Erik säger att vi ska på stan och fika. Jag var i telefon och fattade ingenting men satte mig i bilden och vi åkte upp. Då var Marina (Eriks brors flickvän) i Kiruna helt plötsligt! Hon bor i Stockholm vanligtvis! Så vi fikade på Kafé Rost. Sen åkte vi förbi hos min syster. Hon själv är i Luleå men morsan och Tommy var där och tapetserade. Sen var det dax att åka till jobbet! Har haft ångest sen igår att jag skulle jobba idag. Men det gick bra...Det gick faktiskt väldigt bra. Känns inte ens hemskt att gå dit imorrn! Man kanske rent av vänjer sig vid att det är som det är med ett sånt där jobb. Jag pratade med en riktigt otrevlig tant men ändå så höll jag mig hur lugn som helst och tog inte åt mig av nåt hon sa. Jag vet ju trots allt att jag har lagen på min sida. Nåväl, hoppas man hittar nåt roligt jobb snart=) försöker ju i af hålla modet uppe=)

Inga kommentarer: