måndag, september 28, 2009

Första dagen på startaegetutb, och det känns helt sjukt bra! Jag är jätteladdad och focuserad1 Det känns helt rätt! Jag har jättemycket energi inför detta, tror aldrig jag känt mig så engagerad i något förut, det känns verkligen rätt! Så himla kul! Från första början är det nog min kära vän Jessica på Ljuva under som gett mig energi, hon verkar ha sån energi i sitt företag och berättar om sina planer och framtid, det verkar verkligen skitkul! Och jag känner att med ett eget företag, okej det är helt säkert väldigt mycket jobb, men det blir ett helt annat engagemang i det man gör, allt man gör gör man för sig själv och företaget som man vill ska gå bra. som det känns nu känns det som att det är det här jag ska göra. Jag har ju länge funderat på vad jag vill göra här i livet, vad jag vill jobba med, men har som aldrig kommit fram till vad mitt drömjobb skulle vara. Det kanske är det här?! Ja det ska bli spännande och se hur det här utvecklar sig, det kanske slutar med att jag inte kommer att starta nåt i alla fall, vem vet. Men den här kursen är i alla fall en bra merit. Och jag är laddad till tusen! =)
Idag är det svinkallt ute! Imorse när jag körde upp till stan blev jag helt chockad när jag mötte vita bilar, och mycket riktigt, det var vitt i Kiruna och +1 grad. I Jukkas är det lite varmare men dock bara +3-4 grader och ingen snö! Men det dröjer nog ett tag till innan det blir så att snön stannar kvar, imorrn är den säkert borta.
Nu ska vi promenera på elljusspåret med Evelina och hennes två dvärggetter! De är så himla roliga=) Bäst att inte glömma vantar och mössa, men det är nog ingen risk!

Inga kommentarer: