lördag, september 05, 2009

Lördagsprojekt: måla om i köket! Eller hallen om man hellre vill det=) Det blev jättebra, mycket ljusare! Skulle vilja måla om allt vitt men har inte ork med såna projekt.
Är helt sjukt trött! Har för övrigt varit på kalas hos mamma, och fick en beställning på två väskor av Ida-MariA (min kusins fru, som heter nästan samma som jag). Små kusinbarnen skulle få varsin, de ska komma förbi nån dag och kolla på tyger. Kul =)
I fredags var det inte kul på jobbet. Vi skulle ringa helt på egen hand, min och flera andras telefoner funkade inte så vi fick gå över till "andra sidan" där de rutinerade sitter. Satt man där helt själv i mörkret och de få som svarade var inte glada över att man ringde till de halv sex på fredag kväll! Inte vet jag väl om det nu är så himla sent, det är ju inte så att man är påväg i säng eller ens börjat kolla nån film vid den tiden! Endel vill ju bara ha nåt att gnälla över och kasta lite skit på. Bittra jävlar! Jag blev lite less men det gick rätt fort vi slutade redan sju som tur var. Kan nog tänka mig att folk blir störda av att man ringer på helger. Får väl se nästa helg.
Nä nu måste jag lägga mig...GOD NATT

Inga kommentarer: