lördag, september 26, 2009

Vi såg norrsken nyss när vi åkte hem från stan! Första gången den här säsongen, eller säsongen har väl inte ens börjat ännu! Första gången den här sommarn?Första gången den här hösten? Första gången sen sist i af!
Nu är jag helt proppmätt efter en halv påse chibba med dipp! Helt sjukt det är att man aldrig kan sluta äta när man väl börjat! Samma med popcorn och ostbågar! Fast ostbågar har man ju inte ätit sen man var liten typ, nu är det ju ostbollar som gäller=)
Har fått i ordning lite mer i köket nu efter målningen, har målat resten av köket vitt oxå nu! Det blev jättebra! Det är nästan så att man blir bländad, så ljust är det! Ska bara fixa en hylla vart jag kan ha alla mina teburkar. Hann sy ett par väskor oxå efter att jag städat och skurat. Evelina ska få ta med sig en leverans till Gällivare på måndag. Kan själv inte följa med för jag ska börja en startaegetutbildning! Känns väldigt spännande, jag är såå laddad! Det ska bli skitkul!
Nu börjar filmen! Lite mera chips=)

Inga kommentarer: