torsdag, september 03, 2009

Tjolahej tjolahopp, idag har jag ringt själv första gången! Det gick kämpe fint! Jag och syrran jobbade tillsammans och ringde en timme var. Hon påstår att jag börjar prata dalmål när jag ringer! haha! Det tror jag väl ändå inte=) Fast det var ju knappt nån som svarade så jag fick bara in EN ynka avgift! Men jag är rätt nöjd ändå! Det var kul=)
Hos sjukgymnasten imorse gick det oxå bra. Han böjde och tröck åt alla håll så jag höll på att dö! Jäklar vad ont det gjorde! Men då fick jag i af lite bättre förklaring på vad det handlar om, min värk jag haft i x antal år. Och axeln jag gjorde illa i Hagforsen i Dala Floda förra sommarn. Den hade läkt rätt bra men behöver lite mer träning. Jag hade ju planerat att jag skulle gå på gymmet efter mötet med honom men jag hade glömt att packa ner träningsbyxorna så det blev ingenting av det! Typiskt...
Förövrigt har jag väl inte gjort desto mer vettigt idag, förutom lite småpyssel.
Nu ska jag äta nåt...God kväll

Inga kommentarer: