fredag, oktober 02, 2009

Den här veckan har det hänt rätt mycket. Så mycket att jag inte ens har haft tid att skriva! (eller så var det bara en dålig ursäkt).Min hjärna går på högvarv med min affärsidé dygnet runt och stressen tar lite väl hårt på kroppen. Fick magkatarr på onsdag kväll när jag höll på att stressa och jobba på torsdagens redovisning. Vi hade alltså fått ett 20-tal uppgifter på onsdag som vi skulle redovida på torsdag, jag höll på att stressa ihjäl mig, det var så många frågor jag inte kunde svara på på rak arm utan ta reda på på olika sätt och en del saker var omöjliga att veta i det här läget. Så jag bestämde mig för att stanna hemma på torsdag och försöka varva ner och tänka på annat. Det gick väl ganska bra men jag vaknar jättetidigt på mornarna och börjar tänka och stressa upp mig själv direkt. Våran lärare tyckte att jag skulle vara hemma och ta det piano idag oxå och ta nya tag på måndag, att jag inte behövde stressa. Det är faktiskt ganska svårt, jag tom drömmer om detta! Frågan är ju om jag kan ha ett eget företag om jag redan i det här stadiet bryter ihop av stress? Henry (våran lärare) tror att man lär sig balanser stressen på nåt vis. Det hoppas jag på! Nåväl, har jobbat lite grann på det idag men har försökt fokusera på annat. Har städat huset och lyssnat på hög musik. Städat på gården inför snöns ankomst. Det var ju snö redan för ett par dagar sen och då insåg vi att vill man veta vart man har sina grejer så är det bäst att sätta de på ett ställe där de inte hamnar under snön! =)
En annan sak som har hänt är att jag fått veta att en av mina bästa vänner ska få barn!! Grymt! Så jäkla bra för då slipper jag på ett tag till=) Då kan jag leka med den lite då och då=)
Jag har varit på en anställningsintervju oxå...Det kändes lite så där...Kommer nog inte att ta det om det blir nåt, kände att det inte alls är nåt jag skulle kunna ge 100% för. Mitt kära Icehotel väntar ju på mig i vinter så=) Kanske efter det i så fall.
God kväll

Inga kommentarer: