tisdag, oktober 20, 2009

YES! Nu är man på topp igen efter förra veckans nedslag med ekonomi. Marknadsföring är mycket mer intressant, och läraren är toppen=) Fast jag ligger ju fortfarande efter med min budget, som är det svåraste av allt känns det som. Det är helt sjukt mycket man ska räkna med som man absolut inte tänkt på. Man måste verkligen ha koll på allt! Men jag börjar känna mig sjuk nu så får se hur länge det dröjer innan jag också är förkyld och sängliggande. Jag hade ont i halsen imorse och det håller fortfarande i sig, flera i "klassen" är förkylda och har sjuka barn osv. Efter att vi slutat idag och kom ut ur skolbyggnaden började jag må jättedåligt. Kände mig verkligen sjuk=( Men efter en snickers och lite juice kändes det bättre.
Ska jobba lite med budgeten och kolla på veckans uppgifter och sen kolla Desperate Housewifes!!

Inga kommentarer: