söndag, oktober 18, 2009

Äntligen Ledig!
Efter en trög vecka med ekonomi och en lång stressig lördag på Safari får jag äntligen sova länge på morgonen och bara slappa! Mina ben värkte ända från höfterna till vadera igår efter jobbet! Det blir väl så när man inte är van att vara på benen en hel dag. Plus att ryggen gjorde sig hörd oxå! Men efter en god natts sömn så känns det bättre i alla kroppsdelar förutom vaderna som fortfarande är ömma!
Min första dag på safari gick hyffsat bra
ändå, det var ju rätt länge sen jag jobbade i café och så där men minnet piggnade till rätt fort. Fast det är ju lite svårt i början innan man kommer in i deras rutiner och vet vart allt finns osv...Men det var en kul dag i af!
Jag och Erkkan håller på att baka bröd, sen tänkte jag försöka sätta mig med min budget igen, försöka komma fram till nåt mer konkret. Fasiken vad det är svårt alltså! Nästa vecka ska vi jobba med marknadsförring, det låter kul. Höll ju på med det på gymnasiet, fast det kommer jag nog inte ihåg nånting av tror jag! Får väl se imorrn om det är nåt jag känner igen! =)
Smaka nygräddat nu...

Inga kommentarer: