torsdag, oktober 22, 2009

Då var det helg! Fast jag har endel saker att mecka med ändå. Men det ska bli skönt att vara ledig några dagar, var ju bara ledig en dag förra helgen! Fast vi har inte gjort några planer, ska väl bara ta det lugnt och mysa på, sy en väska kanske=) Gav ju min till syrran när hon fyllde år.

Idag har vi gått igenom hur man ska bygga upp en annons. Vad man ska tänka på och vad den ska innehålla och utformas. Hur man ska marknadsföra sig på bästa sätt. Det är faktiskt väldigt intressant och roligt. Så himla jobbigt att jag inte kommer ihåg nåt av det jag lärde mig på gymnasiet när vi läste marknadsföring och personlig försäljning! Jag hade haft nytta av det nu känns det som! Tydligen var jag inte så intresserad då eftersom jag inte kommer ihåg. Men reklam är kul och vi har en bra lärare så det har ju underlättat, man har inte behövt kämpa så himla mycket som på ekonomiveckan! haha...skandal! Tänk vad mycket det beror på läraren om man lär sig nåt eller inte!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: