lördag, oktober 03, 2009

Idag har jag tagit det så lugnt som bara är möjligt! Har haft några stressande tankar på uppgiften men bestämt mig för att vila helt idag och jobba lite på det imorgon. Maria och Stefan har äntligen kommit upp med min wiifit balansplatta! Provade spela lite tidigare idag och det var rätt kul, tänkte köra lite yoga ikväll=)
Har just skrivit ut utvalda bilder från Indien-resan som jag ska klistra in i album, fast frågan är om inte albumet är lite för litet eller om jag vill ha med för mycket bilder. Ja får se om jag kanske måste sålla lite igen.
Erik har varit och tagit upp båten, det blir nog inte fler turer i år. Ida-Maria och småkusinerna var förbi och åt våfflor med oss och mös lite=) De är så söta! Deras far och farfar, dvs min morbror och hans son alltså min kusin, har idag åkt ner till Stockholm för att träffa P-Os bundis Mats Sundin! Han har bjudit ner de och kolla på NHL matchen ikväll. Hyffsat mallig han kommer att vara sen! Men det är lite fränt ändå, för hur många är det som får göra det egentligen om man tänker efter?=)
Det har varit -8 grader som kallast inatt så hösten är definitivt här! Nu är det bara börja elda i stugorna! Vi har fyllt vedboden till hälften ungefär, tror det är lite mer än vi hade förra året, så vi borde klara oss. Nu blir det långpromenad med Bruno!

Inga kommentarer: