onsdag, november 11, 2009

Erik hade gjort två matbackar med kassler och ris och lagt de på köksbordet för att svalna. Vi åkte till farsan och skulle hämta en grej, när vi kommer tillbaks ligger burkarna på golvet och maten borta! Bruno har tagit från bordet förut men oftast gör han inte det, ändå att han kan, så vi trodde det var lugnt, men ICKE! Så Erik gillrade en råttfälla med kyckling och la på bordet. Han kollade inte ens på den på flera timmar men nu när jag stod i köket och borstade tänderna hörde jag en duns bakom ryggen, det jag hörde var radiosladden som åkte i golvet för att Bruno stött till en stol. Jag ropar och frågar Erik om han tog bort råttfällan för den var inte kvar på bordet. Nä det hade han inte, och då ser jag att den ligger på golvet! Han har alltså lyckats få tag på kycklingbiten UTAN att fällan slagit! Fan!=) Så nu ligger den på bordet igen med en bit kyckling! Får väl se om vi vaknar i natt av att han fått den på näsan =)
God Natt

Inga kommentarer: