söndag, november 15, 2009

Jag har just fått en sjunde tatuering. En stjärna runt armbågen, fast den är inte riktigt klar, bara konturer hittills. Svider lite lagomt nu!
Slängde ihop två limpor istället för att baka matbröd idag, vi kom aldrig till skott med att börja, och det tar ju ändå ett par timmar, och vi behövde bröd så jag drog ihop en smet hällde i två formar och 1 ½ timme i ugnen! Lätt som en plätt!
Jag har inte gjort det jag skulle med budgeten i helg. Kollade igenom det mesta i fredags men lämnade det när vi for till Sautos med fyrran, tänkte fortsätta sen men det blev liksom aldrig. Igår ringde mamma och väckte oss och bad oss komma dit och äta frukost. Efter frubban la jag mig under filten på soffan och sov till halv 3!!! Då var den dan förstörd kan man säga. Hade ont i huvet och kände mig allmänt seg. Tvättade två maskiner tvätt och inget mer vettigt den dan! *suck* Idag kollade jag lite på siffrorna och det känns som att jag inte kan göra nåt mer innan jag pratat med banken.
Imorgon börjar en vecka med bokföring, intressant.
God natt

Inga kommentarer: