lördag, november 21, 2009

Transformers...Vilken bra film...INTE! Men man måste ju likförbannat kolla färdigt för att få veta hur det gick. Ja fast nu sitter jag ju här så jag ser inte ändå!
Denna dag har gått så sjukt fort, trots att vi gick upp rätt tidigt, Farsan ringde å väckte oss vid nio typ, sen har vi vart ute å hållit på på gården hela tiden det var ljust typ. Det har ju snöat en decimeter i natt. Vi har ju en snöslunga men den gick sönder stup i kvarten när Erik körde så det tog lite tid. Han fick laga den fyra gånger när den pajja igen så orkade han inte laga den så han körde resten för hand. Men han hann ta vägen med maskin som tur var, den kan ju vara lite jobbig å köra för hand, 80 meter väg. Sen har vi sotat skorstenen idag också, det var som på tiden, har inte gjorts sen -07!! Jag hade lite att städa upp sen kan man säga, sot typ all over!
Jag hade tänkt att jag skulle jobba lite med min budget, banken såga den direkt! Trots att jag gjort som Henry rådde mig till. Jaja, får göra om det igen, ska ju på möte med Ams nån dag nästa vecka och då måste allt vara klartt å betartt! Så imorrn måste jag jobba lite på det. Nästa vecka är ju dessutom min sista vecka på kursen. De andra har ju två veckor kvar men jag börjar jobba. Alltså är nästa helg min sista lediga helg på väldigt länge! För det brukar ju vara så på ICE att man jobbar tre helger, ledig en, jobba tre...Helger finns inte typ...
Har stickat en vante, den andra blir klar imorrn, då sätter jag upp en bild=)
God Natt

Inga kommentarer: