onsdag, juni 16, 2010

God dag!

Jag kom in på utbildningen jag sökt, men på andra hands valet! Just nu är jag 8:de reserv på linjen jag egentligen vill gå! Så det är väl bara att hålla tummarna!

Idag är jag ledig och tänkte städa hela lägenheten, putsa fönster och tvätta kläder. Kul! Men det måste ju göras och det blir ju inte av de dagar man jobbar!
Jag har ju jobbat två dagar nu och det känns jättebra, tror att det kommer bli roliga sex veckor jag ska jobba där! Fast jag är så klart jättenervös inför guideningarna! Gick med på en guidening igår, egentligen är det ju inte så himla svårt utan man måste bara veta en massa saker!

Det ska bli så himla skönt att få lite värme på sig! Långrören har ju åkt på igen för det är ju sjukt kallt här! Men idag verkar det lite varmare i af, det är sol och nästan vindstilla. Igår var det också sol men det är bara solen som värmer, i skuggan är det inte alls varmt. Jag har gått med långrör och fleecetröja inne på jobbet! Så det ska bli skönt att få tina upp sig lite! =) Har packat ner det mesta igår kväll, bara några småsaker kvar. Tänkte packa klart idag så jag inte behöver tänka på det imorrn, för då hade jag bara tänkt baka!=)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: