onsdag, juni 30, 2010

Idag har det varit lite tråkigt väder hela förmiddan men det sprack upp lite på eftermiddan och nu är det mulet igen! Men det är rätt varmt ändå. Fast jag har inte vart ute desto mer. Var förbi hos Lukasz och hans familj en sväng här på förmiddan. Har ju inte träffat han på ett tag. Vi gick samma starta-eget-kurs i höstas och han är ju ihop med en gammal klasskompis till mig. Han är en av de som startade företag ganska omg. Så berättade jag lite om min nya affärsidé och gav han mitt visitkort så klart=) Han hade också nån ny affärsidé som han skulle köra nu snart verkade det som!

Nu sitter jag och syr på ett par små tofflor. Fast inte jättesmå utan stl 23. Första gången jag gör ett par som är lite större. Får väl se hur de blir. Erik kommer väl från jobbet snart. Då ska vi åka till en gubbe och hämta nån tub som han ska ha till att laga båten med.

Hoff jag är så himla seg! Jag har bara läst igenom guideinfon en gång, och det var när vi var i Kroatien! Borde verkligen läsa det några ggr till, helst den engelska biten! Har ju bara två dar på mig typ.

Jaja, ska sy vidare...

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: