fredag, juni 04, 2010

Jag börjar bli så himla less på one.com alltså! Hur länge sen var det min hemsida skulle börja funka? För två dar sen fick jag ett mail om att den skulle börja funka inom 24 timmar! Jo visst, den funkar ju fortfarande inte...Less! Man har som börjat tappa hoppet lite.

Men en grej som gjorde mig glad i af var att de ringde från ett jobb jag sökt här i Jukkas! Ska träffa dem på måndag, men redan nu lät han himla positiv och började prata om vintern redan! Sommaren har ju inte ens börjat än! Ja det hade i af varit det perfekta jobbet för mig, fattar inte att jag inte tänkt på att söka dit förut?! Nåväl, ska väl inte ta ut glädjen i förskott!

Erkki är på Kalle bastun med sitt gamla jobb! Helt apropå bara blev han inbjuden till deras bastukväll! Det är ju kul med tanke på att han inte jobba där längre.

Det är sol och fint men man vill som ändå inte vara ute för det är bara +5 och storm! Och det blåser inte varmt precis. Men jag ska väl ändå ta mig ut på promenad med Brune. Imorgon tänkte vi ta med lillebror och åka till flygfältet som firar 50 år och kolla på flygplan och äta tårta =) Hoppas det slutat blåsa tills dess!

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer: