torsdag, juni 03, 2010

God morgon!

Jag har sovit på soffan i natt! Somnade med teven på! Och glasögonen!! När Erik steg upp bar han mig till sängen men jag kunde inte somna om så nu är jag uppe och påklädd! Det var ett tag sen jag var uppe så här tidigt, men det är rätt skönt. Men om jag inte håller igång hela dan så kommer jag nog somna vid lunch!

Idag är det regn! Bättre det än snö i alla fall som för nån dag sen! Perfekt dag att sitta inne framför teven och sy =) Jag fattar fortfarande inte att vi åker om ca 2 veckor! Jag har faktiskt satt alla kläder som ska med i en hög igår när jag gick igenom garderoben. Måste bara hämta resväskan från stugan...Men det är ju ingen brådska direkt.

Tänk att det är Fran Fine sju på morgonen=) Måste kolla, det var så länge sen!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

mariaha sa...

Ja han är ju hyffsat söt hoggisen =)