måndag, maj 31, 2010



Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig!
Det började med att syster ringde och väckte mig och sa att hon missat tåget och att hon behövde ha skjuts till Luleå så hon kommer med bussen där.
Så vi hoppade i kläderna och drog direkt! Resan ner gick faktiskt rätt fort, kan bero på att Erkkan körde rätt fort, vi hade ju bråttom! Och vi kom fram i god tid innan bussen gick så hon hann köpa biljett och kolla upp vart bussen skulle gå ifrån. När vi lämnat henne på stationen gick vi in till stan och käkade på max. Därefter åkte vi ut till Storheden och gick på några affärer, morsan och Tommy hade redan hunnit göra beställningar av grejer de skulle ha =) När vi hittat grejerna drog vi vidare till Maria, Stefan och Hogge! Vi tyckte väl inte att han blivit så jättestor, han var ju fortfarande världens minsta! Men okej han var väl lite större än när vi såg han sist då han var en vecka gammal. Nu är han typ nio-tio veckor nånting. Det är lite tråkigt att de inte bor närmare så man kan hälsa på lite oftare! =(
Efter fika, kaffe och mycket prat började vi resan hemåt. Det går hur bra som helst att köra när det är ljust och jag var inte trött alls så vi damma förbi hos Jessica och Micke i Gällivare oxå, trots att klockan var närmare halv 10!
Vi var väl hemma kring 12 nångång och Erik tyckte det var kul att man såg solen trots att det var mitt i natten! Har han aldrig vart med om förut den lilla smålänningen! =)

Snart ska jag och kusinen fara till Hempy och testa kajaker =) Kom på det när vi hamnade bakom Kajaktivs minibuss och släp fullproppad med kajaker igår, att de skulle ha kajaktest idag!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: