fredag, maj 14, 2010

Nu har vi bokat biljetterna! Den 18:de juni åker vi till Kroatien! Tjohoo!! Det är typ en månad kvar bara ju! Ska bli kul och spännande, vi är ett helt gäng som åker. Eriks mamma, pappa, bror + flickvän, syster+ pojkvän, faster och vi. En vecka. Plus att vi får en dag i Stockholm och en dag i London för shopping=) Låter inte helt fel va?

Erik jobbar eftermiddag idag med, sista dan. Trist. Eftermiddagsskiften känns så mycket längre! Kanske för att han vanligtvis har hunnit jobba i 3-4 timmar innan jag stigit upp annars när han jobbar förmiddag.
Jag har fortfarande ont i halsen=( Har haft det från och till i en vecka nu tror jag, om inte längre...Så jag har inte gjort ett skit egentligen de senaste dagarna. Jo igår var jag och syster ute och red islandshäst.

Ska mysa framför teven och kurera med honungsvatten och halstabletter och kolla på Talang för första gången ever!

Ha en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer: