söndag, maj 02, 2010

God Morgon!

Det slutade ju aldrig snöa igår heller så nu är allt vitt, vägarna också! Känns inte rätt att det ska komma så här mycket snö nu!? Men jag tror det försvinner rätt fort, det är ju ändå +7 grader.

Igår var vi hemma hela dan. Tänkte ju baka men vi kom som aldrig till skott med det. Erik sov ju rätt länge, sen började jag städa och sen hade vi främmande hela dan typ. Jag bakade iofs en kladdkaka när Ida-Maria och flickorna kom. Viktor kom och åt middag och stannade resten av kvällen. Jag började sy en börs. Ska försöka räkna ut materialkostnad och tiden det tar att göra den.

Jag ska hämta Albin från bussen halv 2. Han ska direkt på kalas på Gruvtrollets Lekland. Kanske passar på att träna när jag ändå åker till stan. Får se...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: