tisdag, maj 18, 2010

Jahapp! Då var det regn igen! Men tre dagar värme fick vi i af=)
Har varit på stan och fikat med Sofia, blir alltid så peppad efter att jag pratat med henne och hon berättar om deras företag! Så kul! Köpte även lite material till en mössa jag ska sy. Jag lovade mig själv att jag inte skulle köpa mer material förrän jag gjort slut på allt jag har hemma men jag kunde inte låta bli! Måste börja ta tag i saker och ting, men jag har varit lite sjuk och trött så jag har inte orkat göra nåt. Det går upp och ner hela tiden. Som igår, mådde hur bra som helst, pigg och kry, så jag trodde att det var över och tänkte tom träna idag. Men så imorse när jag vaknade hade jag ont i huvet och i halsen igen! =( Jobbigt.
Jag kanske har fått jobb också. Får veta nästa vecka, fast det handlar bara om tre veckor men ändå! Hade varit skitkul och hyffsat intressant utmaning, det är nämligen inget jag har jobbat med förut eller egentligen kan nåt om! Men det hade ju varit en merit. Får se hur det blir. Med min vanliga tur blir det väl inget! Men det gör inget=)
Jag har köpt en liten grisnalle till Bruno. Han verkar gilla den=)

Inga kommentarer: