lördag, maj 15, 2010

Helt sjukt så varmt det har varit idag! Jag som fortfarande har långrör insåg direkt att det inte funkade när jag kom ut i hettan! Solen bara stekte, man kunde sitta med linne bara! Folk på byn gick med shorts! Heeelt galet! Trodde faktiskt inte att "ryssvärmen" skulle ta sig ända hit. Men om det blir som det brukar när det är så här varmt nu så blir det en kall sommar=( Får väl hoppas på att det inte blir så! Men vi ska ju ändå utomlands och värma oss så det gör inget! Det är rätt skönt att det inte är för varmt. Jag gillar sommaren här. Ja lite varmare hade det kunna vara, men bara lite=) Tror nog att jag kommer att tycka att det är alldeles för varmt i Kroatien, men det kan då inte vara värre än Indien så jag överlever nog!
Har tagit det så lugn som möjligt idag, i hopp om att jag snart ska bli frisk. Kände mig dösjuk imorse när jag vaknade, halsen var jättetjock och ont i huvet! Nu känns det bättre faktiskt men det är nog bara för att jag tryckt i mig två ipren.
Har just kört upp syster och hennes kompis till stan, de skulle ut. Som tur var kunde de åka hem med Jonne så jag slipper hämta=) Så himla skönt att jag slapp, tänkte sova nämligen!
Måste kolla lite om seriemördare på tv4 fakta innan jag ska sova! Stabilt=)

God natt

Inga kommentarer: