måndag, maj 03, 2010

Jag tror att jag håller på att bli sjuk...Har varit tjock i halsen hela dan=( Känns av mer på morgonen och kvällen.
Som sagt en ganska seg dag men jag har producerat ett antal saker i af! Armbandet blev inte av, började med nåt helt annat som kändes roligare=) Ska fota imorrn så får ni se! Jag är rätt nöjd faktiskt!
Jag fick en idé om att färga håret rött nyss! Hade det varit coolt? Hade ju det för ett antal år sen och jag gillade det då i af. Istället för svart till sommarn, rött. Ja kanske, får tänka vidare på den saken.
Borde väl gå och lägga mig men jag orkar inte=) Alltså klockan är 23 och det är fortfarande inte helt mörkt! Det går rätt fort när det börjar! Ljusna alltså. Det var inte länge sen vi hade 4 timmar ljust, nu är det tvärtom typ! Rätt skönt ändå, inte lika jobbigt att stiga upp på morgonen!
Fasiken, imorrn måste jag ta tag i saker och ting! Har en del beräkningar att göra. Kanske går och lägger mig ändå!
God Natt

1 kommentar:

Sofia sa...

Rött och permanentat hade varit skitsnyggt! :)