fredag, maj 28, 2010

Nu funkar knapparna igen! Tur att man har en hackerkompis =) Ids inte ens säga vad det var för fel, det är ju skämmigt! :P

Sitter och syr på en luhkka, min första, den blir inte perfekt! Det var mycket svårare än jag trodde! Men jag tror att den i af blir så pass fin att man kan använda den, det tror jag!

Idag är det lite tristare väder, tycker det är rätt skönt när jag sitter inne och syr, annars får man ju ångest för att man inte är ute!

Har tre blåsor på fingrarna efter gårdagens krattning! Det är typiskt att jag alltid får det. Erik fick inga! Men jag tror att det beror på att jag jobbade hårdare och längre än han =)Det svider fortfarande i af!

Ikväll är jag ensam hemma hela kvällen, Erik ska på middag med jobbet. Hängmörad ( eller vad det nu heter) biff är vad som bjuds tydligen. Jag får väl se vad jag hittar på. Troligtvis inget speciellt.

Laga lite mat...

Inga kommentarer: