onsdag, maj 05, 2010


Det blev svart ändå! Hade ju färgen hemma och utväxten var ju minst 5 cm så jag kunde inte vänta!
Idag har mommo fyllt 85 så jag har varit där typ hela dan. Världens sötaste kusinbarn har jag! Hon är så himla snäll, inte blyg för nån och bara skrattar hela tiden=) Himla fin min på både henne och mig på denna bild! Haha.
Mommos bror var förbi en sväng också. Han och hans fru skulle till Kina imorrn så jag skickade med ett antal visitkort=) Perfekt!
Imorgon tror jag att jag ska åka upp på stan och kolla tyger och band. Borde ju gå förbi tryckeriet också och kolla upp lite...Får se om jag kommer med bussen kl 10!

Nu ska jag och syrran spela det bästa spelet ever; ice climber på Nintendo 8 bit!!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA! Fest hos mommo eller? Ungen ser ut att skrika "PAAARTYY!!!" Och du ser ut att tänka " Jaja...fyllskallar *suck* =oD

Fredde