fredag, maj 14, 2010



Här är några bilder från gårdagens tur. Kolla in mina camobralls! haha, fick de av min lillebror för 100 år sen. Jaja, passar bra till såna här tillfällen när man måste ha hyffsat oömma kläder, det är skitigt att hålla på med hästar!
Alltså nu först ha de kommit på att Mc Donalds har äcklig mat! Det har jag vetat sen jag åt där första gången! usch och fy! Fatta att 500 000 svenskar äter där varje dag! Det är ju fruktansvärt! Fattar inte hur de kan...
Sitter och kollar på Anna Anka söker assistent! Hon är ju också för rolig=) Fast man skulle nog inte vilja ha henne som chef! Det bästa är att vara sin egen=)
Ska gå ut med Brune och sen kolla om det går nån film, är inte så sugen på att kolla American Pie direkt men det kanske går nån bättre...I värsta fall får jag väl dra igång världens bästa film nämligen Män som hatar kvinnor!=) Började kolla den igår men blev avbruten så jag kanske måste kolla vidare idag...

Inga kommentarer: