onsdag, maj 12, 2010

Hej hej!

Nu har jag gjort en bra sak=) Äntligen fixade jag ansökan till en utbildning jag gärna vill gå! Utan att tänka desto mer gick jag in på deras hemsida och då kunde man skicka ansökan genom nätet! Jag har ju haft ansökningsblanketterna hemma sen förra året när jag inte fick iväg dem! Men nu måste jag ändå fixa fram lite personbevis (eller vad det nu heter) och betyg och sånt och skicka till skolan. I juni får man veta om man kommit in. Det är typ skitsvårt att komma in där har jag hört! Iofs hade jag hört att det var skitsvårt att komma in på Turistsportlinjen också men där kom jag ju in=)) Så jag kan ju hoppas på lite tur. Hade varit perfekt att få gå den utbildningen! Men jag ska nog inte elda upp mig för mycket för troligtvis kommer jag inte in. Men man får väl se...
Idag har det inte hänt så mycket spännande. Erik jobbar eftermiddag, jag ska väl hämta honom här om en timme kanske. Vi sov till typ 10 bara för att vi skulle orka vara vakna länge idag! Smart va?=) När jag körde honom till jobbet passade jag på att träna när jag ändå var i stan. Senare på kvällen följde jag med syrran och kusinen när de sprang. Jag cyklade bredvid! Men det var fan lika jobbigt det! Men det jobbigaste var att när vi kom tillbaka märkte jag att jag tappat mina vantar från fickorna! Grr...Orkade inte cykla hela vägen igen (typ 6km) så jag tog fyrhjulingen! Vägen är avstängd med vägbom så man kommer inte in med bil. Fick köra hur långt som helst innan jag hittade dem! Så himla tur att jag inte började cykla =)
Nä nu måste jag göra nåt så jag inte blir trött och somnar...

God natt

Inga kommentarer: