måndag, juni 28, 2010




Idag har jag äntligen tagit tag i kolten som jag började sy för några år sen! Det tog en timme så var den klar, det handlade ju bara om tre sömmar typ! Men jag är inte helt nöjd med den, men det är enbart mönstrets fel. Skulle behöva ett bättre mönster! Började sy en väska också, en liten handväska i kläde. Men symaskinsnålen gick av!? På ett enkelt tyg, inte tjockt alls så bara gick den av! Så jag ska väl ta mig till konsum och köpa ny, även handla lite föda för kylen är hyffsat tom.

Herre gud va kallt det är alltså!! +10 grader och blåst! Sol dock men det verkar inte hjälpa =( Jag har då inte märkt av nå mygg än, kan bero på att det blåser så mycket iofs! Här har sommaren inte ens börjat så det är rätt skönt att vi vart iväg och fått oss lite värme=)

Min chef ringde och frågade om jag kunde börja jobba på fredag istället! Så nu måste jag börja läsa! Har min första guidning på lördag! Har ju fått min väska idag med alla papper i så jag vet ju vad jag ska göra ikväll!

Inga kommentarer: